سام دانلود


پاک کردن آسان و حرفه ای نرم افزارها با Your Uninstaller! 7.0.2010.13 Pro

181 بازديد

تصور کنید که با انجام یک Drag & Drop ساده بتوانید نرم افزاری را Uninstall کنید. به نظر میاد که به راحتی کار با Receycle Bin باشد. بله درست حدس زدید شما روی کامپیوترتان نرم افزار Your Uninstaller را دارید و میتوانید از امکانات فوق العاده آن با لذت استفاده کنید. این نرم افزار به غیر از محیط بسیار ساده ای که دارد به خاطر وساسی که نسبت به تمیز کردن کامل کامپیوترتان از اطلاعات غیر مفید دارد بسیار محبوب است.
وقتی ما نرم افزاری را نصب میکنیم، آن نرم افزار کدهایی را به رجستری و فایلهایی را به بدنه اصلی ویندوز ما اضافه میکند که در هنگام Uninstall تعدادی از آنها را برای ما به یادگار میگذارد. یادگاریی که باعث سنگینی ویندوز ما میشود و بعد از مدتی کندی در انجام امور را برای ما به ارمغان می آورد.
خوب جای نگرانی نیست. قرار نیست که ما هم دچار این مشکلات شویم چون کامپیوتر ما مجهز به نرم افزار Your Uninstaller! 7.0.2010.13 Pro میباشد.

 

 uni پاک کردن آسان و حرفه ای نرم افزارها با Your Uninstaller! 7.0.2010.13 Pro


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394

نصب خودکار ویندوز و نرم افزار ها با Almeza MultiSet Professional 7.1

190 بازديد

اغلب کاربران کامپیوترهای شخصی قادر به تعویض ویندوز خود هستند ، اما هنگام نصب ویندوز مراحل زیادی را باید طی کنند که این امر خود طاقت فرسا بوده و نیازمند زمان زیادی می باشد. شاید تا به حال در بازار سی دی های ویندوزی را دیده باشید که به قابلیت نصب خودکار مجهز هستند. برای استفاده از این قابلیت ، کافی است تا کاربر سی دی را در کامپیوتر خود قرار داده و گزینه نصب را انتخاب نماید. بعد از این عمل تمامی مراحل و گزینه ها به صورت اتوماتیک کامل می شوند و نیازی نیست تا کاربر در این امر دخالتی داشته باشد. استفاده از این قابلیت باعث صرفه جویی در وقت و زمان خواهد شد .
Almeza MultiSet Professional نرم افزاری است قدرتمند که به شما کمک می کند تا به ساخت سی دی های ویندوز با قابلیت نصب خودکار بپردازید. برنامه را باز کرده و یک پروژه جدید را انتخاب کنید ، سپس گزینه هایی در اختیار شما قرار می گیرد که همانند گزینه هایی است که هنگام نصب ویندوز مشاهده می کنید. حال کافی است تا گزینه ها را به صورت دلخواه و به سلیقه خود پر کنید. قابل ذکر است که تمامی اطلاعاتی را که شما در اینجا وارد می کنید ، بعد از نصب ویندوز عینا در مشخصات و .. ویندوز ثبت می شوند. این اطلاعات شامل نام ، نام کامپیوتر، رمز های عبور ، ساعت محلی ، شماره سریال ویندوز، زبان ویندور ، کیبورد و اطلاعات تایپ و… می باشند. همچنین شما با ساخت این گونه سی دی ها می توانید به کسانی که طریقه نصب ویندوز را نمی دانند کمک کرده و برای آن ها نیز ویندوزی با نصب خودکار بسازید. از قابلیت های دیگر این برنامه می توان به تنظیم خودکار نرم افزارها بعد از نصب ویندوز ، ساخت سی دی ها یا دیسک های bootable ، برگرداندن خودکار ویندوز یا نرم افزارها به حالت اولیه ، نصب از راه دور”Remote” ویندوز و… اشاره کرد.

 

almeza نصب خودکار ویندوز و نرم افزار ها با Almeza MultiSet Professional 7.1

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394

دانلود نسخه نهایی ویندوز ۷ با لینک مستقیم – Windows 7 Ultimate Final Version

216 بازديد

 

تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز ۷ مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز ۷ مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز ۹۵ بوده است. اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز ۷ می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و … وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است!  در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز۷ را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های این نسخه از ویندوز ارائه شده است.
هم اینک می توانید نسخه نهایی ویندوز سون (۳۲ بیتی –  Ultimate) را که چند روزی بیشتر نیست توسط کمپانی مایکروسافت عرضه شده است را برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این ویندوز را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

windows7 downloadha.com2 دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version

 

dvd دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version شما می توانید نسخه نهایی ویندوز سون را در یک DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلی


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394

دانلود بازی RESCUE 2 Everyday Heroes برای PC

300 بازديد

دانلود بازی RESCUE 2 Everyday Heroes برای PC

 

دانلود بازی RESCUE 2 Everyday Heroes برای کامپیوتر

| نسخه Skidrow |

 

RESCUE 2 Everyday Heroes بازی جدیدی در سبک مدیریتی و شبیه سازی می باشد که در سال 2015 توسط Fragment Production Ltd ساخته و توسط rondomedia GmbH برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. شما باید به عنوان یک آتش نشان هر روز این سوال را از خود بپرسید که چه وظایفی دارید! و نگاهی کامل و همه جانبه به ماموریت های امداد نجات هیجان انگیز بیندازید.می توانید هر روز قهرمان شهر خود شوید! شما در این بازی شبیه سازی شده به عنوان یک آتش نشان وظیفه شناس باید شهر را زیر نظر گرفته و به محض دریافت گزارشات آتش سوزی خود را به محل معین برسانید و به عملیات امداد و نجات بپردازید.

به چند ایستگاه آتش نشانی موجود درشهر سرکشی کرده و از طیف گسترده ای از تجهیزات , انواع وسایل نقلیه و پرسنل متخصص اشتفاده کنید و همیشه و در همه جا آماده خدمت رسانی و عملیات امداد و نجات باشید.شما خط اول مبارزه با آتش سوزی در شهر خود هستید! آیا امادگی کامل برای کمک به دیگران را دارید؟ پس بازی را شروع کرده و با عملیات های مختلف و تمرینی در ابتدا سطح توانایی های خود را بسنجید.هم اکنون می توانید بازی RESCUE 2 Everyday Heroes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394

محافظت و ریکاوری فایل ها با Farstone TotalRecovery Pro 10.5.3

183 بازديد

Farstone TotalRecovery Pro  نرم افزاری با الگوریتم های پیچیده که شامل تمام امکانات برای ریکاوری سیستم بعد از از کار افتادن آن میباشد. این نرم افزار میتواند شما را مطمئن کند که تمام عکس ها ، موزیک ها و پرونده های مهم و فایل های مختلف در سیستم شما محافظت شده و در صورت بروز مشکل به راحتی قابل ریکاور شدن میباشد.این نرم افزار با متد های پیشرفته خود این امکان را میدهد که بتوانید از فایل ها و فولدر های خود به راحتی نسخه پشتیبان تهیه کرده و در صورت نیاز از آنها استفاده کنید و هارد شما را در مقابل آسیب هایی که باعث از بین رفتن اطلاعات شما میشود محافظت مینماید.

 

Farstone TotalRecovery Pro محافظت و ریکاوری فایل ها با Farstone TotalRecovery Pro 10.5.3


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394

نرم افزار مبدل فرمت صوتی و تصویری Apowersoft Video Converter Studio 4.0.5

151 بازديد

Apowersoft Video Converter Studio نام قدرتمند ترین نرم افزار تبدیل کننده فایل های ویدیویی میباشد که توسط Apowersoft توسعه یافته است .این مبدل ویدیویی میتواند از فرمت های زیادی چون AVI, MP4, FLV, MKV بسیاری دیگر پشتیبانی کند و حتی قادر به تبدیل به فرمت های صوتی همچون MP3, MP2, OGG, AAC می باشد.این نرم افزار میتواند ۱۰۰ درصد کیفیت تصویری ویدیو شما را حفط کرده و از دئ کیفیت ۷۲۰p و ۱۰۸۰p نیز پشتیبانی میکند.این نرم افزار از فرمت کم حجم Hevc/H.265 نیز پشتیبانی میکند.

 

Apowersoft Video Converter Studio نرم افزار مبدل فرمت صوتی و تصویری Apowersoft Video Converter Studio 4.0.5


نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394

دانلود فیلم آموزش طراحی مدارهای الکتریکی در نرم افزار اتوکد Digital Tutors Drawing Electrical Plans

دسته بندي: مالتی مدیا, تصویری, ,
206 بازديد

در این مجموعه آموزشی شما با اصول طراحی اولیه با نرم افزار اتوکد ۲۰۱۵ آشنا شده و می توانید با استفاده از چندین پروژه آماده عناصر مهمی از از طراحی را یاد گرفته و در برنامه های خود از آنها استفاده کنید. این پروژه های حاوی ندین فایل های کتابخانه ای می باشد که در نماد گذاری و استفاده از ابزارهای مختلف آن می تواند بسیار سودمند باشد. این دوره آموزشی بیشتر به تشریح مباحث الکتریکی و همچنین طرح ریزی نقشه های مرتبط با می پردازد و نحه ایجاد بلوک ها ها را با محدودیت های خاص هندسی آموزشی می دهد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Digital Tutors Drawing Electrical Plans in AutoCAD 2015 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزش طراحی مدارهای الکتریکی در نرم افزار اتوکد Digital Tutors Drawing Electrical Plans in AutoCAD 2015

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394

نرم افزار رفع مشکلات ویندوز Sysinternals Suite 2015.03.10

170 بازديد

شرکت های بزرگ به منظور پشتیبانی از نرم افزارهای خود مجموعه هایی را به بازار عرضه می کنند که نمونه ای از آن محصول Sysinternals Suite از شرکت بزرگ مایکروسافت می باشد.این مجموعه کامل نرم افزاری رایگان تولید شرکت مایکروسافت که شامل بیش از ۹۰ نرم افزار کم حجم برای مدیریت ، ترمیم و منیتورینگ پیدا کردن مشکلات ویندوز بکار می رود ارائه شده است. از ابزار های موجود میتوان به DiskExt ، Disk Usage ، Handle ، ListDLLs ، MoveFile ، PortMon ، Process Monitor ، PsFile ، PsList ، PsShutdown ، RootkitRevealer ، Strings و … اشاره کرد.

 

Sysinternals Suite 2015.03.10 نرم افزار رفع مشکلات ویندوز Sysinternals Suite 2015.03.10


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394

دانلود ویندوز ۸.۱ به همراه جدیدترین آپدیت ها – Windows 8.1 AIO x86/x64 March 2015

188 بازديد

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|دانلود ویندوز ۸.۱ ، با آخرین آپدیت های ماه March 2015|

Windows 8.1 8in1 x64/x86 With Update en-US Mar2015-Murphy78

 

Windows 8.1 cover دانلود ویندوز ۸.۱ به همراه جدیدترین آپدیت ها – Windows 8.1 AIO x86/x64 March 2015


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394

استفاده همزمان از چند سیستم عامل مجازی با VirtualBox 4.3.22

184 بازديد

نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۷۲ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست.سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و تقریبا کاربر اصلا حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. یکی از مهم ترین نکته هایی که در مورد این نرم افزار حتما باید ذکر شود پشتیبانی از ویندوز ۷ است. آخرین نسخه از VMware Workstation تا ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ را پشتیبانی می کرد اما در VirtualBox ویندوز هفت هم به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. پس مژده به افرادی که قصد تماشای هنر جدید مایکروسافت را بدون از دست دادن سیستم عامل قدیمی خود را دارند، با این نرم افزار همه سیستم عامل ها در دستان کاربر خواهد بود. محیط کاربریش بسیار ساده است و همین عامل هم بسیار کمک می کند تا کاربران بیشتری به صوی این نرم افزار جذب شوند. بدون هیچ گونه دردسری نرم افزار نصب شده و انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس، ویندوز و … را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود. این محصول همانطور که گفته شد کاری از شرکت Sun است که اخیرا متاسفانه نام کشور عزیزمان ایران را از لیست کشورهای ارائه گیرنده خدمات سایت خود برداشته است.

 

VirtualBox استفاده همزمان از چند سیستم عامل مجازی با VirtualBox 4.3.22


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394