ندای وظیفه: جنگ در جهان | Call of Duty: World At War


ندای وظیفه: جنگ در جهان | Call of Duty: World At War

291 بازديد

## + نسخه اصلی و Full بازی نیز اضافه شد + Call of Duty: World At War Pc Game ##

## برای اولین بار نسخه کم حجم شده توسط پاکت گیمز ##

| دانلود بازی ندای وظیفه: جنگ در جهان | Call of Duty: World At War با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

 

توضیحات بازی: بازی زیبا و محبوب Call of Duty 5 World at War را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. این بازی محبوب در سال ۲۰۰۸ توسط کمپانی قدرتمند Activision منتشر شده است و ساخت و طراحی این بازی صاحب نام که هم اکنون در نسخه ها و ورژن های بالاتری ارائه شده است، کاری از شرکت Treyarch بوده است. اولین نسخه از این سری بازی ها در سال ۲۰۰۳ ارائه شد و طرفداران زیادی را کسب کرد. داستان این سری بازی ها مربوط به جنگ جهانی دوم می باشد و در این نسخه صحنه های نبرد و درگیری بین کشورهای بزرگ آمریکا، ژاپن، آلمان و شوروی، در اقیانوس آرام و اروپای شرقی را دنبال می کنید. با توجه به نسخه های قبلی گرافیکی بهتر در این نسخه دیده می شود و همین امر باعث شده تا در بسیاری از سایت های منتقد نمره کامل را کسب کند و این خود تحولی در دنیای بازی محسوب می شود. طبیعی گرایی در این نسخه کاملا به چشم می آید و محیط و پیرامون به طور طبیعی قابل تخریب می باشد. امکان تشکیل تیم و عملیات گروهی، امکان بازی آنلاین به صورت تیمی و فردی، پرداخت عالی به جزئیات و صداگذاری های قوی و منحصر بفرد و البته طبیعی از ویژگی های چشمگیر این نسخه می باشد.


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 7 تير 1394

دانلود بازی Sacred Almanac Traces of Greed برای PC

126 بازديد

ناپدیدی مرموز مهندس ارشد پروژه ساخت راه آهن، یعنی Jonathan Finch باعث شده است تا پروژه متوقف شود. دبیر شرکت فیلم های خود را به دوستش Richard Stone که در ارتش با وی همکاری بوده است ارسال می کند. ریچارد اولین کسی است که متوجه مجسمه سنگی و معماهای پیچیده ای که می تواند در آن باشد، می شود و تصمیم می گیرد تا معماهای آن را حل کند. وقتی که ریچاد مسئولیت بررسی این عملیات را بر عهده می گیرد، اطلاع ندارد که راهی خطرناک به سمت تمدنی کهن در پیش خواهد داشت!

Sacred Almanac Traces of Greed PC-TE

 

Sacred Almanac Traces of Greed pc cover دانلود بازی Sacred Almanac Traces of Greed برای PC

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 7 تير 1394

دانلود DLC جدید بازی Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack برای PC

152 بازديد

مجموعه DLC جدید بازی Total War: ATTILA عرضه شد. این مجموعه دارای DLC جدید با نام The Last Roman Campaign Pack می باشد که در آن نقشه بخش Campaign بازی به طور گسترده ای کامل شده، ویژگی های گیم پلی بازی جدید شده اند، ۵شخصیت Faction جدید با ابزارها، تکنیک ها و ساختمان های جدید به بازی اضافه شده و یک مسابقه دراماتیک داستان محور نیز در این پکیج قرار دارد. برای مشاهده ی لیست کامل DLCها و آموزش نصب این DLC به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack PC-RELOADED

|DLC به صورت جداگانه Total.War.ATTILA.The.Last.Roman.ADDON-KaOs اضافه شد|

 

Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack pc cover دانلود DLC جدید بازی Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack برای PC

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 7 تير 1394

دانلود بازی MotoGP 15 برای PC

172 بازديد

MotoGP 15 نام یک بازی بسیار زیبا و گرافیکی است که به تازگی برای کنسول PC منتشر شده است ، این بازی دارای سبک مسابقات موتور سواری است که شما را در یک دنیای واقعی به مسابقات موتورسواری دعوت می کند و در اینجاست که چالش اصلی شما شروع می شود. در این بازی باید سعی کنید که به بهترین راننده موتورسواری تبدیل شوید. بازی MotoGP 15 به سه کلاس مختلف تقسیم شده است که شما باید با توجه به توانایی خود به کلاس های مختلف رفته و در هر سه کلاس قهرمان شوید. این بازی به طور کاملا واقعی گرایانه طراحی شده است که حس موتورسواری واقعی را به شما منتقل می کند. این بازی نسبت به نسخه قبلی یعنی ۲۰۱۴ تغییرات بسیار زیادی کرده است از جمله اضافه شدن چند امکان دیگر در تغییر ظاهر موتور ، افزایش گرافیک بازی ، واقعی تر شدن بازی و هزاران تغییر دیگر.اگر دنبال هیجان واقعی هستید پس حتما یکبار بازی MotoGP 15 را امتحان کنید.

MotoGP 15 PC-CODEX

|نسخه فشرده Corepack بازی با حجم ۸.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

MotoGP15 pc cover دانلود بازی MotoGP 15 برای PC

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
پنج شنبه 4 تير 1394

دانلود بازی RESCUE 2 Everyday Heroes برای PC

299 بازديد

دانلود بازی RESCUE 2 Everyday Heroes برای PC

 

دانلود بازی RESCUE 2 Everyday Heroes برای کامپیوتر

| نسخه Skidrow |

 

RESCUE 2 Everyday Heroes بازی جدیدی در سبک مدیریتی و شبیه سازی می باشد که در سال 2015 توسط Fragment Production Ltd ساخته و توسط rondomedia GmbH برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. شما باید به عنوان یک آتش نشان هر روز این سوال را از خود بپرسید که چه وظایفی دارید! و نگاهی کامل و همه جانبه به ماموریت های امداد نجات هیجان انگیز بیندازید.می توانید هر روز قهرمان شهر خود شوید! شما در این بازی شبیه سازی شده به عنوان یک آتش نشان وظیفه شناس باید شهر را زیر نظر گرفته و به محض دریافت گزارشات آتش سوزی خود را به محل معین برسانید و به عملیات امداد و نجات بپردازید.

به چند ایستگاه آتش نشانی موجود درشهر سرکشی کرده و از طیف گسترده ای از تجهیزات , انواع وسایل نقلیه و پرسنل متخصص اشتفاده کنید و همیشه و در همه جا آماده خدمت رسانی و عملیات امداد و نجات باشید.شما خط اول مبارزه با آتش سوزی در شهر خود هستید! آیا امادگی کامل برای کمک به دیگران را دارید؟ پس بازی را شروع کرده و با عملیات های مختلف و تمرینی در ابتدا سطح توانایی های خود را بسنجید.هم اکنون می توانید بازی RESCUE 2 Everyday Heroes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394