سام دانلود


نرم افزار قرار دادن افکت بر روی تصاویر Pop Art Studio 7.0 Batch Edition

102 بازديد

Pop Art Studio نام یک نرم افزار کاربردی در زمینه ویرایشی گرافیکی میباشد.این نرم افزار از فرمت هایی چون BMP, JPG, GIF, PNG, TIFF و PSD فوتوشاپ پشتیبانی میکند. این نرم افزار افکت های هنرمندانی چون  اندی وارهول و روی لیشتنستین را دارا میباشد. همچنین از از افکت ها و هنرها ی مختلف در زمینه ی اختلاط رنگ ها و انیمیشن هایی برای طراحی صفحات وب نیز بهرمند میباشد.به کمک این نرم افزار میتوانید لوگو، بنر، دکمه و …را طراحی کنید.این نرم افزار ابزارهای متن ابزارهای ۳ بعدی، گرادیان و… را دارا میباشد.با استفاده از این نرم افزار میتوانید به کاهش نویز، صاف کردن لبه ها و … بپردازید.

 

Pop Art Studio نرم افزار قرار دادن افکت بر روی تصاویر Pop Art Studio 7.0 Batch Edition

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 7 تير 1394

دانلود DLC جدید بازی Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack برای PC

152 بازديد

مجموعه DLC جدید بازی Total War: ATTILA عرضه شد. این مجموعه دارای DLC جدید با نام The Last Roman Campaign Pack می باشد که در آن نقشه بخش Campaign بازی به طور گسترده ای کامل شده، ویژگی های گیم پلی بازی جدید شده اند، ۵شخصیت Faction جدید با ابزارها، تکنیک ها و ساختمان های جدید به بازی اضافه شده و یک مسابقه دراماتیک داستان محور نیز در این پکیج قرار دارد. برای مشاهده ی لیست کامل DLCها و آموزش نصب این DLC به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack PC-RELOADED

|DLC به صورت جداگانه Total.War.ATTILA.The.Last.Roman.ADDON-KaOs اضافه شد|

 

Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack pc cover دانلود DLC جدید بازی Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack برای PC

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 7 تير 1394

دانلود بازی MotoGP 15 برای PC

172 بازديد

MotoGP 15 نام یک بازی بسیار زیبا و گرافیکی است که به تازگی برای کنسول PC منتشر شده است ، این بازی دارای سبک مسابقات موتور سواری است که شما را در یک دنیای واقعی به مسابقات موتورسواری دعوت می کند و در اینجاست که چالش اصلی شما شروع می شود. در این بازی باید سعی کنید که به بهترین راننده موتورسواری تبدیل شوید. بازی MotoGP 15 به سه کلاس مختلف تقسیم شده است که شما باید با توجه به توانایی خود به کلاس های مختلف رفته و در هر سه کلاس قهرمان شوید. این بازی به طور کاملا واقعی گرایانه طراحی شده است که حس موتورسواری واقعی را به شما منتقل می کند. این بازی نسبت به نسخه قبلی یعنی ۲۰۱۴ تغییرات بسیار زیادی کرده است از جمله اضافه شدن چند امکان دیگر در تغییر ظاهر موتور ، افزایش گرافیک بازی ، واقعی تر شدن بازی و هزاران تغییر دیگر.اگر دنبال هیجان واقعی هستید پس حتما یکبار بازی MotoGP 15 را امتحان کنید.

MotoGP 15 PC-CODEX

|نسخه فشرده Corepack بازی با حجم ۸.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

MotoGP15 pc cover دانلود بازی MotoGP 15 برای PC

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
پنج شنبه 4 تير 1394

پشت صحنه ی ساخت جلوه های ویژه فیلم و انیمیشن ها – فیلم CHAPPIE 2015

دسته بندي: مالتی مدیا, تصویری, ,
164 بازديد

شاید بارها به فکر نحوه ساخت فیلم ها وانیمیشن های سینمایی افتاده اید که چقدر ماهرانه ساخته شده اند در این پست قصد داریم تا ویدیویی از ساخت جلوه های ویژه  CHAPPIE را قرار بدهیم .در آینده نزدیک، جرایم به وسیله یک نیروی پلیس مکانیزه ظالم کنترل می‌شوند. چپی، پلیس آهنی، بعد از ربوده شدن و برنامه ریزی مجدد به نخستین رباتی تبدیل می‌شود که توانایی اندیشیدن و احساس کردن را دارد و … هم اکنون میتوانید این ویدیو بی نظیررااز دانلود ها دریافت نمایید منتظر ویدیوهای بیشتر از دانلودها باشید.

 

chappie پشت صحنه ی ساخت جلوه های ویژه فیلم و انیمیشن ها   فیلم CHAPPIE 2015


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
پنج شنبه 4 تير 1394

پاکسازی سیستم و رجیستری ویندوز NETGATE Registry Cleaner 9.0.405.0

129 بازديد

NETGATE Registry Cleaner نرم افزاری کامل برای پاکسازی رجیستری ویندوز و همچنین پاکسازی ویندوز فایل های بیهوده و هرز می باشد. این نرم افزار علاوه بر امکانات فراوانی که در رابطه با تعمیر و رجیستری ویندوز دارد ، توانایی حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز و همچنین پاکسازی فایل های هرز و مضر برای ویندوز را نیز داراست. بخش اصلی نرم افزار مربوط به پاکسازی و یکپارچه سازی رجیستری ویندوز است. همانطور که میدانید رجیستری ویندوز بسیار حساس است و با کوچکترین تغییراتی که ممکن است دلایل مختلفی از قبیل حذف و نصب نرم افزارهای مختلف باشد ، دچار تغییر می شود. اگر این تغییرات مطمئن نباشد مسلما باعث مشکلاتی نظیر کاهش سرعت ویندوز خواهد شد. از طرفی رجیستری بسیار مهندسی شده می باشد و هرکسی توانایی تعمیر آن را ندارد. بنابراین استفاده از این نرم افزار میتواند مفید باشد. این نرم افزار با اصلاح و تعمیر رجیستری و حذف ورودهای نامعتبر که باعث به وجود اخلال شده اند ، سرعت ویندوز شما را افزایش خواهد داد. قابلیت اصلی دیگر این نرم افزار توانایی بک آپ گرفتن از رجیستری و امکان بازگردانی آن است. به این ترتیب میتوانید از رجیستری سالم خود بک آپ گرفته و در زمان مورد نیاز را آن بازیابی نمایید. همچنین این نرم افزار میتواند نرم افزارهای نصب شده روی ویندوزتان را به طور کامل و بدون ضربه خوردن به رجیستری حذف نماید. از طرفی توانایی حذف فایل های هرزه و اضافی که فضای دیسک را اشغال کرده اند و موجبات کند شدن سرعت ویندوز را فراهم اورده اند را داراست. همچنین فایل های اضافی اینترنت. امکان غیرفعال کردن نرم افزارهای startup ویندوز نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار کوچک ولی پرکاربرد می باشد.

 

negate registry cleaner پاکسازی سیستم و رجیستری ویندوز NETGATE Registry Cleaner 9.0.405.0

 

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
پنج شنبه 4 تير 1394

دانلود فصل دوم انیمیشن Rabbids Invasion Season 2 2014

165 بازديد

Rabbids Invasion WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت نهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Rabbids Invasion Season 2 cover small دانلود فصل دوم انیمیشن Rabbids Invasion Season 2 2014

 

نام انیمیشن: Rabbids Invasion

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: Rabbids Invasion نام انیمیشن سریالی ساخت کمپانی Nickelodeon می باشد که توسط سازمان رسانه ای فرانسه تدارک دیده شده است. این انیمیشن از آگوست ۲۰۱۳ شروع به پخش کرد که از همان ابتدای کار، مورد توجه بسیاری از مخاطبان چه کودک و چه بزرگسال قرار گرفت. حال، فصل دوم این انیمیشن با ماجراهایی جدید و جذاب شروع به پخش شده است که همزمان با پخش در وبسایت دانلودها قرار خواهد گرفت و …


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
پنج شنبه 4 تير 1394

دانلود سریال تلویزیونی دردسرهای عظیم ۲

167 بازديد

 

Dard-e-Sar Haay-e Azim 2 HDTVRip (2015) Mkv

|قسمت سوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|قسمت اول با کیفیت Webrip HD 720p به پست اضافه شد|

 

Dardesarhaye Azim 2 cover دانلود سریال تلویزیونی دردسرهای عظیم 2

 

نام سریال: Dard-e-Sar Haay-e Azim 2 – دردسرهای عظیم ۲

سال انتشار: ۱۳۹۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۷ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۲۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip

خلاصه داستان: -


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
سه شنبه 2 تير 1394

نرم افزار مرورگر سریع گوگل کروم Google Chrome 42 Final

1712 بازديد

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google%20Chrome%2042%20FINAL نرم افزار مرورگر سریع گوگل کروم Google Chrome 42 Final


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
دو شنبه 1 تير 1394

دانلود سریال تلویزیونی پایتخت ۴

266 بازديد

 

Paaytakht Season 4 HDTVRip (2015) Mkv   x264/x265

|قسمت چهارم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|قسمت سوم با کیفیت Webrip HD 720p به پست اضافه شد|

 

payetakht 4 دانلود سریال تلویزیونی پایتخت 4

 

نام سریال: Paaytakht Season 4 – پایتخت ۴

سال انتشار: ۱۳۹۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۸ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۲۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip/HDTVRip x265

خلاصه داستان: -


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
دو شنبه 1 تير 1394

دانلود سریال تلویزیونی پایتخت ۳

201 بازديد

 

Paaytakht 3 TVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت سیزدهم (نسخه اصلاح شده) به پست اضافه شد|

|اتمام مجموعه|

 

Paaytakht 3 cover دانلود سریال تلویزیونی پایتخت 3

 

نام سریال: پایتخت ۳

سال انتشار: ۱۳۹۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۶۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDTVRip

خلاصه داستان: –

 


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
دو شنبه 1 تير 1394