سام دانلود


نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی Wondershare Video Editor 5.1.0.9

213 بازديد

Wondershare Video Editor نرم افزاری عالی محصول شرکتی محبوب جهت ویرایش ویرایش و تغییرات مختلف روی ویدیوها می باشد. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت ویرایش ویدیوها را در اختیار دارد. در کنار امکانات ویرایش ویدیویی نظیر چسباندن ،جدا کردن، crop کردن ، چرخش و fade out و fade in و…. قابلیت ساخت ویدیوهای خانگی از عکس ، صدا و ویدیو به صورت کلیپ با انواع افکت ، عنوان و به همراه بیش از ۵۰ افکت حرکتی را در اختیار دارد. تغییر سرعت ویدیو مانند کم کردن و زیاد کردن سرعت پخش آن نیز در زمره قابلیت های نرم افزار قرار دارد. در زمینه ساخت کلیپ نرم افزار محیطی کاملا حرفه ای و مشابه نرم افزارهای تدوین را در اختیار دارد با این تفاوت که محیط کاربردی و ساده ای را برای کاربر پدید آورده است که به اصطلاح timeline نامیده می شود. در پایان نیز نرم افزار قابلیت رایت مستقیم ویدیو ساخته شده یا ویرایش شده را برروی لوح های فشرده dvd دارا می باشد.

 

Wondershare%20Video%20Editor%205.0.0 نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی Wondershare Video Editor 5.1.0.9


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394

دانلود نرم افزار تبدیل فایل های صوتی و تصویری OJOsoft Total Video Converter 2.7.6.0419

دسته بندي: نرم افزار کاربردی, ,
174 بازديد

OJOsoft Total Video Converter نرم افزاری خوب و کارآمد و راه حلی برای اجرا و تبدیل بسیاری از فرمت های صوتی و تصویری است. این مبدل از یک موتور تبدیل مدیای قدرتمند داخلی برخوردار است که شما را قادر می سازد با سرعتی بسیار زیاد فایل ها را تبدیل کنید.
وقتی نرم افزار را نصب می کنید یک پلیر هم همراه آن نصب می شود که از بسیاری از فرمت های رایج پشتیبانی می کند. این نرم افزار قدرتمند از بسیاری از فرمت ها ویدئویی مانند فرمت های ۳GP/3GPP, 3G2/3GP2, MJPEG, AVI, DivX, Xvid, MPG, MPEG (MPEG-1/2), DAT, FLV, MKV (Matroska), QuickTime (MOV,QT), MP4, M4V, VOB, WMV, ASF, TS, MPEG-4 AVC, DVR-MS, H.263, H.264, X.264 پشتیبانی نموده و نیز توانایی گرفتن فرمت های ویدئویی MP4, MOV, 3GP, 3G2, MPEG, MPG, VOB,   پAVI, ASF, WMV, FLV, H.264, MJPEG, TS را به عنوان خروجی دارا می باشد.
این نرم افزار همچنین از فرمت های صوتی MP3, WMA, M4A, AAC, AC3, MP2 و سایر فرمت های ی دستگاه های همراه مانند Sony PSP, Apple iPod nano/video/classic/touch/TV Out, Apple TV, iPhone, Zune, Smartphones, PDAs, Other Portable Media Players پشتیبانی می کند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار OJOsoft Total Video Converter2.7.6.0419:
– قابلیت های تبدیل فایل ویدئویی به فرمت های مختلف
– قابلیت جدا کردن صدا از فایل های ویدئویی
– امکان تبدیل گروهی فایل های ویدئویی در یک لیست


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394

آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.8 Final

207 بازديد

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از ناز دانلود دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 30 خرداد 1394