دانلود نسخه نهایی ویندوز ۷ با لینک مستقیم – Windows 7 Ultimate Final Version


دانلود نسخه نهایی ویندوز ۷ با لینک مستقیم – Windows 7 Ultimate Final Version

216 بازديد

 

تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز ۷ مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز ۷ مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز ۹۵ بوده است. اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز ۷ می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و … وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است!  در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز۷ را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های این نسخه از ویندوز ارائه شده است.
هم اینک می توانید نسخه نهایی ویندوز سون (۳۲ بیتی –  Ultimate) را که چند روزی بیشتر نیست توسط کمپانی مایکروسافت عرضه شده است را برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این ویندوز را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

windows7 downloadha.com2 دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version

 

dvd دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version شما می توانید نسخه نهایی ویندوز سون را در یک DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلی


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394

نرم افزار رفع مشکلات ویندوز Sysinternals Suite 2015.03.10

169 بازديد

شرکت های بزرگ به منظور پشتیبانی از نرم افزارهای خود مجموعه هایی را به بازار عرضه می کنند که نمونه ای از آن محصول Sysinternals Suite از شرکت بزرگ مایکروسافت می باشد.این مجموعه کامل نرم افزاری رایگان تولید شرکت مایکروسافت که شامل بیش از ۹۰ نرم افزار کم حجم برای مدیریت ، ترمیم و منیتورینگ پیدا کردن مشکلات ویندوز بکار می رود ارائه شده است. از ابزار های موجود میتوان به DiskExt ، Disk Usage ، Handle ، ListDLLs ، MoveFile ، PortMon ، Process Monitor ، PsFile ، PsList ، PsShutdown ، RootkitRevealer ، Strings و … اشاره کرد.

 

Sysinternals Suite 2015.03.10 نرم افزار رفع مشکلات ویندوز Sysinternals Suite 2015.03.10


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394

دانلود ویندوز ۸.۱ به همراه جدیدترین آپدیت ها – Windows 8.1 AIO x86/x64 March 2015

188 بازديد

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|دانلود ویندوز ۸.۱ ، با آخرین آپدیت های ماه March 2015|

Windows 8.1 8in1 x64/x86 With Update en-US Mar2015-Murphy78

 

Windows 8.1 cover دانلود ویندوز ۸.۱ به همراه جدیدترین آپدیت ها – Windows 8.1 AIO x86/x64 March 2015


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394

نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی Wondershare Video Editor 5.1.0.9

214 بازديد

Wondershare Video Editor نرم افزاری عالی محصول شرکتی محبوب جهت ویرایش ویرایش و تغییرات مختلف روی ویدیوها می باشد. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت ویرایش ویدیوها را در اختیار دارد. در کنار امکانات ویرایش ویدیویی نظیر چسباندن ،جدا کردن، crop کردن ، چرخش و fade out و fade in و…. قابلیت ساخت ویدیوهای خانگی از عکس ، صدا و ویدیو به صورت کلیپ با انواع افکت ، عنوان و به همراه بیش از ۵۰ افکت حرکتی را در اختیار دارد. تغییر سرعت ویدیو مانند کم کردن و زیاد کردن سرعت پخش آن نیز در زمره قابلیت های نرم افزار قرار دارد. در زمینه ساخت کلیپ نرم افزار محیطی کاملا حرفه ای و مشابه نرم افزارهای تدوین را در اختیار دارد با این تفاوت که محیط کاربردی و ساده ای را برای کاربر پدید آورده است که به اصطلاح timeline نامیده می شود. در پایان نیز نرم افزار قابلیت رایت مستقیم ویدیو ساخته شده یا ویرایش شده را برروی لوح های فشرده dvd دارا می باشد.

 

Wondershare%20Video%20Editor%205.0.0 نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی Wondershare Video Editor 5.1.0.9


دانلود + ادامه مطلب
نظر
اسماعيل
یک شنبه 31 خرداد 1394